Ke křížení dvou dopravních tepen dojde v případě budování D35 u Uherska, kde trasa dálnice musí překonat hlavní železniční koridor Praha-Česká Třebová. Jedná se o nejsložitější stavební objekt úseku mezi Časy a Ostrovem. V minulých měsících došlo k postupnému vybudování bočních opěr a pilířů, které se nachází v těsném sousedství kolejí. V současnosti již prostor kolem vybetonovaných částí obsadili stavebníci firmy SMP, která most nad tratí ve stanici Uhersko postaví. Na místě již vznikly podpěrné konstrukce. Práce však pokračují i na dalších mostech. Dokončena je betonáž sousední dlouhé estakády přes Labe a jeho záplavové území. Pilíře i opěry jsou hotové též na mostu mezi Uherskem a Čeradicemi. Kompletní mostovky mají mosty např. u Opočně na konci trasy, most na MÚK Dašice, most nad silnicí mezi Platěnicemi a Dolní Rovní i na vedlejší železniční trati z Moravan do Holic. Průběh prací v březnu si můžete prohlédnout na videu zde: https://www.youtube.com/watch?v=yqppfY3MyI4