Na plánovaném úseku D35 mezi Janovem a Opatovcem musí být kvůli stavbě dálnice vybudován rovněž nový most na hlavním železničním koridoru. Jde o výstavbu železničního mostu SO 08-230 na trati Brno - Česká Třebová v žkm 233,0. V rámci stavby dojde též k vybudování provizorních a definitivních objektů železničního svršku a spodku, nástupiště železniční zastávky Svitavy-Lačnov, úpravám trakčního vedení, silových kabelů, zabezpečovacího zařízení, sdělovacích kabelů a osvětlení zastávky.
Nová mostní konstrukce je tvořena jednopolovou ocelovou celosvařovanou konstrukcí Langerovým trámem (tuhý trám vyztužený netuhým obloukem). Teoretické rozpětí hlavních nosníků bude činit 46,2 m. Kolej bude na mostním objektu uložena v kolejovém loži. V novém stavu jsou navrženy nové tížné železobetonové mostní opěry O 01 a O 02, se zavěšenými rovnoběžnými křídly. Most bude budován v definitivní poloze.
Nová mostní konstrukce je tvořena jednopolovou ocelovou celosvařovanou konstrukcí Langerovým trámem (tuhý trám vyztužený netuhým obloukem). Teoretické rozpětí hlavních nosníků bude činit 46,2 m. Kolej bude na mostním objektu uložena v kolejovém loži. V novém stavu jsou navrženy nové tížné železobetonové mostní opěry O 01 a O 02, se zavěšenými rovnoběžnými křídly. Most bude budován v definitivní poloze.